olan biten & ankaralı namık ~ var git ölüm

emre kardeşimin şu yazısından yola çıkarak ankaralı namık’ın albümünü dinlemeye karar verdim. bende albümde var git ölüm parçasını beğendim, ve indirdiğimden beri 2. kez dinliyorum şuan. ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem. neyse paylaşayım..

bu ne talih, bu ne kader?
azrail canım ister.
hep sabrettim bir gün biter,
çilem mezarda mı biter?

var git ölüm, çık kapamdan.
ne olur düş benim yakamdan.
yavrum (efem) bana dayanamaz,
ağıtlar yakar ardımdan..

sıra sıra dizilmişler,
ağlıyorlar baş ucumda.
ciğerlerim göz göz olmuş,
verem oldum, genç yaşımda..

öf.. mutlu yarınlar cümleten.

olan biten & ankaralı namık ~ var git ölüm” üzerine 3 yorum

  1. Ben olsam karadeniz slow parcalara ( böle duyulmamis / zeynebum , bari sen vurma , ağlamak istiyorum , unutamam , gubani vb. gibi ) bir göz atardim ;)

Yorum bırakın